Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Lublinie (zwany dalej: Funduszem) ogłasza nabór na wolne stanowiska pracy – Specjalista w Wydziale Oceny Przedsięwzięć w WFOŚiGW w Lublinie.
Dane jednostki:
Nazwa: Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Lublinie
Adres: ul. Wojciechowska 5, 20-704 Lublin
Telefon: 81 532 17 64
Stanowisko: Specjalista w Wydziale Oceny Przedsięwzięć
Wymiar zatrudnienia: 2 etaty
Miejsce świadczenia pracy: Lublin
Wymagania niezbędne:
-
wykształcenie wyższe,
-
znajomość aspektów ochrony środowiska, ustawy Prawo ochrony środowiska,
-
znajomość przepisów z zakresu pomocy publicznej,
-
znajomość zadań, celów i misji Funduszu,
-
znajomość przepisów z zakresu finansów publicznych,
-
znajomość tematyki w ramach programów realizowanych przez Fundusz,
-
dobra znajomość oprogramowania komputerowego (Windows, MS Office),
-
pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z praw publicznych,
-
niekaralność sądowa za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-
stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku Specjalisty w Wydziale Oceny Przedsięwzięć,
-
nieposzlakowana opinia .
Wymagania dodatkowe:
-
umiejętność pracy w zespole,
-
umiejętność argumentowania i negocjacji,
-
łatwość nawiązywania kontaktów, komunikatywność,
-
umiejętność pracy pod presją czasu,
-
odpowiedzialność, rzetelność, dokładność.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
-
przyjmowanie i wstępna kwalifikacja wniosków o udzielenie pomocy finansowej, ocena wniosków pod względem spełnienia przez wnioskodawców wymogów formalnych i kryteriów wyboru przedsięwzięć finansowanych ze środków Funduszu oraz przedstawianie ich Zarządowi,
-
współudział w analizie zdolności kredytowej pożyczkobiorców, poręczycieli i gwarantów,
-
wstępna ocena możliwości zabezpieczenia pożyczki przez pożyczkobiorców i współpraca z radcą prawnym w zakresie formy prawnej zabezpieczenia,
-
udział w negocjacjach z przedstawicielami wnioskodawców warunków umów o dofinansowanie ze środków Funduszu,
-
przygotowywanie umów pożyczek, dotacji i przekazywania środków państwowym jednostkom budżetowym, aneksów do umów o dofinansowanie wraz z dokumentami stanowiącymi zabezpieczenie prawne spłat pożyczek,
-
przyjmowanie weksli od pożyczkobiorców,
-
współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi Funduszu w zakresie przygotowania i przekazania sprawozdań, analiz w tematyce objętej zadaniami Wydziału,
-
sporządzanie dyspozycji wypłat rat pożyczek i dotacji udzielanych ze środków własnych Funduszu,
-
nadzór nad realizacją zawartych umów ze środków własnych Funduszu, a w szczególności w zakresie:
-
zgodności przedstawianych rachunków i faktur z harmonogramem rzeczowo-finansowym zadania i zapisami umowy,
-
terminowości realizowanych zadań,
-
stopnia zaawansowania rzeczowego i finansowego zadania oraz jakości robót,
-
realizacji zadań pod kątem efektów rzeczowych, techniczno-ekonomicznych i ekologicznych.
-
udział w pracach komisji ds. umorzeń zawartych pożyczek,
-
współpraca w opracowywaniu i realizacji planu działalności oraz sprawozdania z wykonania planu działalności Funduszu,
-
współudział w opracowywaniu i bieżącej weryfikacji zasad udzielania dofinansowania ze środków Funduszu,
-
opracowanie i aktualizacja wewnętrznych dokumentów/procesów w zakresie zadań przypisanych do Wydziału,
-
przygotowywanie dokumentów do archiwizacji,
-
wprowadzanie do systemu komputerowego wniosków o dofinansowanie, umów pożyczek i dotacji,
-
opiniowanie wniosków w zakresie pomocy publicznej dla przedsiębiorców korzystających ze środków Funduszu,
-
sporządzanie sprawozdań w zakresie udzielania pomocy publicznej.
Zwierzchnictwo służbowe: Kierownik Wydziału Oceny Przedsięwzięć
Wymagane dokumenty:
-
list motywacyjny i CV,
-
oświadczenie zawierające klauzulę zgody na przetwarzanie danych osobowych oraz klauzulę informacyjną wynikającą z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenia o ochronie danych) (do pobrania),
-
kwestionariusz osobowy (do pobrania),
-
kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie obywatelstwa polskiego lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
-
kopie dokumentów poświadczających wykształcenie,
-
kopie dokumentów potwierdzających staż pracy,
-
kopie dokumentów potwierdzających inne kwalifikacje zawodowe i doświadczenie (referencje, świadectwa odbytych szkoleń, inne),
-
oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-
oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
-
oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku Specjalisty w Wydziale Oceny Przedsięwzięć.
Miejsce i termin składania dokumentów:
Wymagane dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z dopiskiem – „Oferta na ogłoszenie nr 10/2024: Specjalista w Wydziale Oceny Przedsięwzięć” w sekretariacie Funduszu przy ul. Wojciechowskiej 5 w Lublinie (w godz. 8.00–15.00), bądź przesłać pocztą w nieprzekraczalnym terminie do dnia 19 lipca 2024 roku, do godz. 15.00. O zachowaniu terminu wpływu dokumentów decyduje data wpływu do sekretariatu Funduszu (dotyczy także dokumentacji aplikacyjnej wysłanej pocztą).