Przejdź do treści
BIP
01.10.2024

Ogłoszenie nr 13/2024 o naborze na stanowisko – Specjalista w Wydziale Kontroli Przedsięwzięć

Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Lublinie (zwany dalej: Funduszem) ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy – Specjalista w Wydziale Kontroli Przedsięwzięć w WFOŚiGW w Lublinie.

Dane jednostki:
Nazwa: Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Lublinie
Adres: ul. Wojciechowska 5, 20-704 Lublin
Telefon: 81 532 17 64  

Stanowisko: Specjalista w Wydziale Kontroli Przedsięwzięć

Wymiar zatrudnienia: 1 etat
Miejsce świadczenia pracy: Lublin

Wymagania niezbędne:

  1. wykształcenie wyższe,
  2. co najmniej 5 letni staż pracy,
  3. znajomość aspektów ochrony środowiska, ustawy Prawo ochrony środowiska,
  4. znajomość przepisów z zakresu pomocy publicznej,
  5. znajomość przepisów z zakresu finansów publicznych,
  6. znajomość zadań, celów i misji Funduszu,
  7. znajomość przepisów prawa z zakresu rachunkowości, finansów publicznych, zamówień publicznych, oraz aktów wykonawczych do ustaw, umiejętność ich interpretacji oraz ich wykorzystania do wykonywania zadań,
  8. znajomość tematyki w ramach programów realizowanych przez Fundusz,
  9. dobra znajomość oprogramowania komputerowego (Windows, MS Office),
  10. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z praw publicznych,
  11. niekaralność za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  12. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku Specjalisty w Wydziale Kontroli Przedsięwzięć,
  13.  nieposzlakowana opinia ,
  14. dyspozycyjność,
  15. prawo jazdy kat. B (czynne).

 

Wymagania dodatkowe:

  1. doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku pracy,
  2. przeszkolenie z metodologii kontroli lub audytu lub z zasad księgowości,
  3. umiejętność pracy w zespole,
  4. umiejętności: współpracy, argumentowania, analitycznego myślenia,
  5. zorientowanie na osiąganie celów, samodzielność i inicjatywa, odporność na stres,
  6. łatwość nawiązywania kontaktów, komunikatywność,
  7. umiejętność pracy pod presją czasu.

 

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

  1. kontrola przedsięwzięć,
  2. przygotowywanie planów kontroli,
  3. bieżące prowadzenie i aktualizacja rejestru kontroli oraz upoważnień do kontroli,
  4. kontrola w zakresie zgodności przedstawianych rachunków i faktur z harmonogramem rzeczowo - finansowym zadania i zapisami umowy,
  5. kontrola terminowości realizowanych zadań,
  6. kontrola stopnia zaawansowania rzeczowego i finansowego zadań oraz jakości robót,
  7. kontrola realizacji zadań pod kątem efektów rzeczowych, techniczno-ekonomicznych i ekologicznych,
  8. sporządzanie dokumentacji kontroli, zgodnie z obowiązującymi w Funduszu procedurami, określonymi odrębnymi dokumentami,
  9. monitorowanie realizacji zaleceń pokontrolnych przez jednostkę kontrolowaną,
  10. sporządzanie sprawozdawczości, informacji oraz analiz w tematyce objętej zadaniami Wydziału Kontroli Przedsięwzięć,
  11. opracowanie i aktualizacja wewnętrznych dokumentów/procesów w zakresie zadań przypisanych do Wydziału,
  12. przygotowywanie dokumentów do archiwizacji,
  13. wprowadzanie do systemu komputerowego informacji o przeprowadzonych kontrolach i ich wynikach.

 

Zwierzchnictwo służbowe: Kierownik Wydziału Kontroli Przedsięwzięć

Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny i CV,
  2. oświadczenie zawierające klauzulę zgody na przetwarzanie danych osobowych oraz klauzulę informacyjną wynikającą z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenia o ochronie danych) (do pobrania),
  3. kwestionariusz osobowy (do pobrania),
  4. kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie obywatelstwa polskiego lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
  5. kopie dokumentów poświadczających wykształcenie,
  6. kopie dokumentów potwierdzających staż pracy,
  7. kopie dokumentów potwierdzających inne kwalifikacje zawodowe i doświadczenie (referencje, świadectwa odbytych szkoleń, inne),
  8. oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  9. oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  10. oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku Specjalisty w Wydziale Kontroli Przedsięwzięć.

 

Miejsce i termin składania dokumentów:
Wymagane dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z dopiskiem – „Oferta na ogłoszenie nr 13/2024: Specjalista w Wydziale Kontroli Przedsięwzięć” w sekretariacie Funduszu przy ul. Wojciechowskiej 5 w Lublinie (w godz. 8.00–15.00), bądź przesłać pocztą w nieprzekraczalnym terminie do dnia 15 października 2024 roku, do godz. 15.00. O zachowaniu terminu wpływu dokumentów decyduje data wpływu do sekretariatu Funduszu (dotyczy także dokumentacji aplikacyjnej wysłanej pocztą).

powrót do listy

Rejestr zmian