Zaproszenie do składania ofert na świadczenie usług pocztowych na potrzeby Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Lublinie w ramach zamówienia, którego wartość nie przekracza równowartości kwoty określonej w art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 ze zm.).
PEŁNA TREŚĆ ZAPROSZENIA DO SKŁADANIA OFERT - PROSIMY O ZAPOZNANIE SIĘ !!!
I. ZAMAWIAJĄCY
Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Lublinie
adres: ul. Spokojna 7, 20-074 Lublin
tel./ fax/ 81 53 217 64
e-mail: zamowienia@wfos.lublin.pl
NIP: 712-10-04-696, REGON: 060573901
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych przez Wykonawcę na potrzeby Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska
i Gospodarki Wodnej w Lublinie w obrocie krajowym, w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych (przesyłki listowe), jak również zwrot przesyłek niedoręczonych po wyczerpaniu możliwości doręczenia lub wydania odbiorcy w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 roku Prawo pocztowe (Dz. U. z 2017 r. poz. 1481 ze zm.):
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
a) usługi pocztowe krajowe,
b) usługi doręczenia zwrotnych potwierdzeń odbioru (ZPO) i niedoręczonych przesyłek (zwrotów do Zamawiającego przesłanej korespondencji, gdy nie ma możliwości doręczenia lub wydania odbiorcy).
III. SPOSÓB WYKONANIA ZAMÓWIENIA
1. Zamawiający będzie dostarczał codziennie przesyłki pocztowe wraz z dokumentami nadawczymi do placówek nadawczych Wykonawcy. Nadanie przesyłek będących przedmiotem zamówienia następować będzie w dniu ich dostarczenia do wskazanego przez Wykonawcę punktu. Nadawanie przesyłek odbywać się będzie każdego dnia roboczego. Wykonawca będzie doręczał do siedziby Zamawiającego pokwitowane przez Adresata „potwierdzenie odbioru” niezwłocznie po dokonaniu doręczenia przesyłki nie później niż w ciągu 7 dni roboczych od dnia doręczenia. W przypadku nieobecności adresata, przedstawiciel Wykonawcy pozostawia zawiadomienie o próbie doręczenia przesyłki wraz ze wskazaniem, gdzie i kiedy adresat może odebrać przesyłkę.
2. Terminy doręczania przesyłek pocztowych powinny być zgodnie z ustawą z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (tj. Dz.U. 2017 poz. 1481 z późn. zm.).
3. Wykonawca jest zobowiązany świadczyć usługi doręczania zwrotnego potwierdzenia odbioru (ZPO) i zwrotu niedoręczonych przesyłek pocztowych do siedziby Zamawiającego w dni od poniedziałku do piątku w godzinach pracy Zamawiającego, tj. 7:30 – 15:30.
4. Wykonawca dostarczać będzie przesyłki na terenie Rzeczpospolitej Polskiej zgodnie z cennikiem zawartym w ofercie.
5. W przypadku konieczności dostarczenia nadanej przez Zamawiającego przesyłki poza granice kraju, Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć ją do adresata zgodne z cennikiem obowiązującym u Wykonawcy w dniu nadawania przesyłki.
6. Koszty przesyłki określone w pkt. IV ppkt 5 winne zostać potwierdzone przez Wykonawcę w formie pisemnej lub innej możliwej do weryfikacji (np. wydruk ze strony internetowej).
7. Zamawiający przekazywać będzie przesyłki w stanie pozwalającym Wykonawcy doręczenie do adresata bez zniszczenia.
8. Wykonawca nie będzie korzystał z własnych opakowań na listy i przesyłki. Nie będzie również doczepiał i przyklejał różnych przedmiotów i znaków do opakowań listu lub przesyłki w celu zwiększenia masy listu lub przesyłki.
9. Wszystkie oznaczenia przesyłek rejestrowanych i priorytetowych muszą być zapewnione przez Wykonawcę.
10. Zamawiający wymaga, aby punkty odbioru niedoręczonych pod adres przesyłek (awizowanych), znajdowały się na terenie każdej gminy. Zamawiający wymaga, aby w celu zabezpieczenia tajemnicy korespondencji w/w punkty odbioru posiadały odpowiednie oznakowanie (w sposób widoczny nazwa i logo Wykonawcy) i posiadały fizycznie wyodrębnione miejsce do obsługi usług pocztowych, tzn. powinny posiadać wyodrębnione, dedykowane do obsługi przesyłek pocztowych miejsca, spełniać wymogi Prawa pocztowego. Miejsce dedykowane do obsługi przesyłek pocztowych winno być w pomieszczeniu zamkniętym, ogrzewanym, chroniącym przed deszczem odbierającego przesyłkę. Zamawiający wyklucza prowadzenie w placówkach oddawczo-awizacyjnych takiej działalności gospodarczej, która mogłaby powodować uszkodzenie przesyłek pocztowych, bądź wpływać na jakość świadczonej usługi i komfort. W związku z powyższym wyklucza się m.in.: sklepy mięsne, warzywnicze, rybne, szalety miejskie, salony gier itp.
11. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał elektroniczny system umożliwiający śledzenie przesyłek poleconych i paczek pocztowych na podstawie nadanego przez Wykonawcę numeru nadawczego. Jednocześnie Zamawiający wymaga by system ten umożliwiał Zamawiającemu lub adresatowi nadanej przez Zamawiającego przesyłki dostęp, za pośrednictwem wskazanej przez Wykonawcę strony internetowej, do statusu przesyłek określającego terminy, w tym daty dzienne nadania oraz dane dotyczące placówki pocztowej, w której awizowana przesyłka oczekuje na odebranie.
12. Zamawiający wymaga, że potwierdzenie nadania przesyłki rejestrowanej lub przekazu pocztowego posiadać będzie moc dokumentu urzędowego.
13. Do odpowiedzialności Wykonawcy za nieodpowiednie wykonanie usługi pocztowej stosuje się odpowiednio przepisy ustawy Prawo pocztowe.
14. Wykonawca wystawi fakturę VAT w formie elektronicznej, zawierającą specyfikację wykonanych usług, płatną przelewem na wskazane w umowie konto bankowe Wykonawcy, w terminie do 14 dni od daty jej wystawienia.
15. Zamawiający będzie umieszczał na przesyłkach oznaczenie potwierdzające wniesienie opłaty za usługę w formie i treści uzgodnionej z Wykonawcą (napis, nadruk, odcisk pieczęci itp.).
IV. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Wymagany termin świadczenia usług: od 2 września 2019 roku do 31 grudnia 2019 roku.
V. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY
1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
2. Należy wypełnić załącznik nr 1 Formularz ofertowy. (wersja doc)
3. Załączyć aktualny wpis do rejestru operatorów pocztowych, prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej lub zezwolenie Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej na wykonywanie działalności pocztowejw zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek w obrocie krajowym i zagranicznym zgodnie z art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 23 listopada 2012 roku Prawo Pocztowe lub oświadczenie o ustawowym zwolnieniu z uzyskania w/w wpisu lub zezwolenia.
4. Załączyć aktualny odpis z właściwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisy do rejestru lub ewidencji, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
VI. KRYTERIUM WYBORU OFERTY
1. Oferty będą oceniane pod względem formalnym i merytorycznym:
1) ocena formalna polegać będzie na sprawdzeniu kompletności i terminowości złożenia dokumentów oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu,
2) ocena merytoryczna polegać będzie na ocenie oferty według kryterium oceny oferty.
2. Kryterium oceny ofert:
cena oferowana brutto (C) – waga 100% = 100 pkt;
C = (Cmin/Cb)*100; gdzie:
C – liczba punktów oferty wynikających z kryterium ceny;
Cmin – cena najtańszej oferty;
Cb – cena badanej oferty;
VII. MIEJSCE, TERMIN ORAZ SPOSÓB SKŁADANIA OFERT
1. Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Lublinie, adres: ul. Spokojna 7, 20-074 Lublin do dnia 26.08.2019 roku do godz. 09.00 lub drogą elektroniczną na adres: zamowienia@wfos.lublin.pl. Oferty złożone po tym terminie nie będą rozpatrywane.
2. Na opakowaniu prosimy zamieścić następującą informację: „Usługi pocztowe”.
3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia zamówienia bez podania przyczyny.